مزایا و کاربرد سامانه

مدارس
  •   ارتباط مستمر بین اولیاء و آموزشگاه
  •   اطلاع از آخرین وضعیت درسی
  •   اطلاع از غیبت و تاخیر دانش آموز
  •   ارسال پیام تبریک روز تولد دانش آموزان و همکاران به صورت خودکار
  •   ارسال پیامهای مشاوره ای به اولیاء با توجه به رفتارهای دانش آموز(بیش فعال، نخبه، تنبل، کم هوش و…)
  •   اعلام تعطیلی مدارس به دلیل بارش برف، آلودگی هوا و …
  •   اطلاع رسانی بابت جلسات همکاران
  •   ارتباط دو سویه بین دانش آموزان و آموزشگاه
  •   ارسال پیشنهادات و انتقادات
  •   برگزاری مسابقه پیامکی(قرعه کشی و تعیین برنده ها در کمتر از یک ثانیه) به صورت خودکار
  •   آموزش زبان و مفاهیم لغات
  •   ارسال پیامهای مناسبتی به صورت خودکار(ایام محرم-ماه مبارک رمضان-۲۲بهمن و …)
  •   نظرسنجی از عملکرد معلمین و کادر آموزشی
  •   زمان توزیع کارنامه دانش آموزان را با ارسال پیامک به والدین اعلام کنید
  •   زمان شروع ثبت نام و فعالیت های فوق برنامه
  •   با ارسال یک پیام زمان برگزاری آزمون های مهم را به اطلاع والدین برسانید
  •   ارسال پیامک والدین را پیش از رسیدن دانش آموز به خانه در جریان موفقیت های دانش آموزان قرار دهید

 

اصناف و اتحادیه ها
  •   ارتباط مستمر بین اعضا و اطلاع رسانی جهت تشکیل مجمع عمومی
  •   اطلاع رسانی بابت اخبار جدید
  •   اطلاع رسانی بابت نرخ های جدید صنف
  •   اطلاع رسانی جهت اعلام وضعیت صدور جواز متقاضیان
  •   ارسال پیامهای تبریک وتسلیت و مناسبت ها به اعضا
  •   دریافت انتقادات و پیشنهادات
  •   دریافت شکایت از مشتریان با ارسال کد واحد صنفی
  •   اطلاع رسانی سریع جهت هشدار به واحدهای صنفی و معرفی کالاهای تقلبی و روشهای شناخت آن
  •   بالا بردن سطح علمی و کاربردی مخاطبین
  •   اعلام ۵ واحد صنفی برتر درهر ماه و معرفی آن به دیگر واحد صنفی
  •   سامانه میتواند واحدهای صنفی مجاز را به طور خودکار در صورت درخواست مشتریان به آنها معرفی کند
  •   سامانه به طور هوشمند در صورت درخواست مشتری مراحل اخذ جواز رابه مخاطبین ارسال میکند
  •   اطلاع رسانی به واحد های پلمپ شده و مراحل فک پلمپ
  •   وصدها قابلیت کاربردی دیگر

 

نشریات
  •   دریافت سوژه و عناوین مورد علاقه خوانندگان برای چاپ در شماره بعدی
  •   دریافت مطالب کوتاه و دل نوشته های خوانندگان برای چاپ
  •   اعلام فرارسیدن زمان تمدید اشتراک(مشترک گرامی، اشتراک شما این ماه پایان می یابد)
  •   ترغیب علاقمندان نشریه برای خواندن شماره بعدی از طریق ارسال عناوین مطالب نشریه کمی پیش از انتشار آن
  •   اعلام انتشار و زمان توزیع شماره جدید به خوانندگان(شماره جدید منتشر شد، ویژه نامه نوروزی را از روزنامه فروشی ها بخواهید)
  •   برگزاری مسابقه پیامکی :مطرح کردن سوال در مجله یا نشریه یا روزنامه و گرفتن پاسخ و قرعه کشی از طریق نرم افزار
  •   برگزاری نظرسنجی پیامکی(به نظر شما کدام بخش نشریه جذاب تر است؟ ۱- مصاحبه ویژه ۲- گزارش ۳- سرگرمی ۴- نگارخان)
  •   ارسال پیام تبریک و تهنیت در مناسبت ها(امکان تبریک در مناسبتهای خاص یا عمومی از جمله تبریک تولد مخاطبین در تاریخ های ثبت شده
  •   جذب اسپانسر مالی و کسب درآمد(ارسال پیامک جهت دعوت از شرکتهایی که میتوانند به عنوان اسپانسر نشریه شما عمل نمایند )
  •   ارسال اخبار به شهروندان
  •   صندوق پیامکهای مخاطبان برای بخش خبرنگاران -مدیرمسول -سردبیر(نظرسنجی یا انتقادات و پیشنهادات برای این بخش ها)
  •   ارسال اخبار فوری -اخبار سراسری -اخبار محلی -خلاصه اخبار
  •   ارسال اخبارهای هر بخش با استفاده از ماژول پاسخگویی خودکار (مثلا بخش اجتماعی-ورزشی و …)
  •   ارسال جواب جداول مطرح شده در روزنامه ها و نشریات
  •   ارسال قیمتهای سهام -ارز -سکه و …

 

مراکز مذهبی،مساجد و هیئت ها
  •   آگاهی به مخاطبین در خصوص مراسم و فعالیتهای مسجد یا هیئت
  •   اعلام برنامه های هیئت و مسجد در مناسبت های مختلف
  •   ارسال پیامک به صورت زمانبندی برای شرکت در جلسات از قبل تعیین شده
  •   پاسخگویی خودکار ۲۴ ساعته در خصوص نحوه و زمان برگزاری مراسم و مناسبتها—بطور مثال با ارسال عدد ۱ به سامانه برنامه هفته جاری شامل سخنران –مداح وزمان برگزاری برا ی شما ارسال میگردد
  •   پیام تبریک تولد به اعضای کانون مساجد
  •   و…

 

نمایندگی های فروش خودرو
  •   اطلاع رسانی از جدیترین روشهای فروش محصولات به مشتریان
  •   اطلاع رسانی در مورد شرایط اعطای تسهیلات تخفیف ویژه
  •   ارسال پیامک برای تاریخ رسید دعوتنامه تحویل خودرو یا اعلام تاریخ تحویل خودرو به مشتری
  •   ارسال پیامک با توجه به مناسبتهای ملی و مذهبی
  •   انجام طرح نظرسنجی در مورد خدمات ارائه شده در نمایندگی در خصوص مواردی همچون گارانتی محصولات و خدمات پس از فروش
  •   ایجاد صندوق انتقادات و پیشنهادات پیامکی
  •   منشی آنلاین و پیامکی برای پاسخگویی به سوالات متداول مشتریان
  •   پاسخگوی ۲۴ساعته در مورد خرید نقدی و به روز هر مدل خودرو

 

نمایندگی بیمه
  •   ارسال پیامک خودکاردر خصوص پایان قراردادبیمه
  •   اعلام خودکارسررسید بیمه مشتری با ارسال یک پیامک
  •   ارسال پیام تبریک به مناسبتهای خاص به مشتریان
  •   اطلاع رسانی خودکار سامانه به مشتریان در مواقع اتمام دوره بیمه و تمدید آن – جناب آقای ……بیمه نامه شما تا ۱۰ روز دیگر منقضی میگردد…
  •   اطلاع رسانی به مشتریان و متقاضیان در مورد خدمات جدید بیمه ای
  •   ارتباط دو طرفه با مشتری و دریافت پیشنهادات و نظرات مشتری
  •   آگاهی مشتریان از وضعیت بیمه خود در هر لحظه از شبانه روز فقط با ارسال یک پیام کوتاه
  •   برگزاری نظرسنجی ومسابقات
  •   ارسال پیامک تبلیغاتی برای نمایندگی خود
  •   ارسال پیامک برای گروه خاص
  •   ارسال پیامک برای منطقه ی خاص
  •   ارسال پیامک برای یک صنف  خاص برای مثال معرفی بیمه مسئولیت برای کانون مهندسین

 

صندوق های قرض الحسنه و تعاونی
  •   معرفی خدمات بانکی به مشتریان – سیستم پاسخگویی خودکار
  •   اعلام نرخ های سود برای اطلاع به مشتریان
  •   اعلام حضور مشتریان در خصوص تکمیل مدارک
  •   ایجاد بخش نظرسنجی در مورد خدمات ارائه شده یا نحوه برخورد با ارباب رجوع و …
  •   صندوق انتقادات و پیشنهادات در مورد ارائه انتقادات و پیشنهادات سازنده به مسئولین

مثلا : انتقادات و پیشنهادات خود را بصورت مستقیم با ارسال پیامک به شماره ****۵۰۰۰ با مدیریت در میان بگذارید

  •   فرستادن اس ام اس به مناسبتهای ملی و مذهبی
  •   ارسال اس ام اس خودکار تبریک تولد به مشتریان و پرسنل
  •   اعلام قدردانی و تشکر از مشتریان بابت افتتاح حساب
  •   اعلام دیرکرد قسط وام یا سررسید وامها
  •   اعلام تراکنشهای انجام شده از طریق اس ام اس
  •   اعلام وارد شدن به اینترنت بانک و انجام تراکنشهای مالی از طریق اس ام اس

 

مراکز دولتی
  •   انتشار اخبار سازمان(بازدید استاندار محترم و هیئت همراه از سازمان، فردا ساعت ۹صبح. حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه موجب امتنان است.)
  •   دریافت پیشنهادات، انتقادات و گزارش های مردمی
  •   فراخوان مراسم و همایش های علمی فرهنگی
  •   نظر سنجی پیامکی با جامعه آماری روشن و قابل استناد

مثال :‌نظر شما درباره نحوه پاسخگویی کارکنان سازمان چیست؟ ۱- خیلی خوب ۲- خوب ۳- متوسط ۴- ضعیف)

  •   ارسال پیام تبریک و تهنیت مناسبت ها
  •   ارسال پیام انگیزشی به کارکنان
  •   اعلام میزان حقوق یا میزان پاداش درنظر گرفته شده اخر ماه برای کارمندان قبل از تحویل فیش
  •   اعلام خدمات خاص برای کارمندان نمونه با توجه به نظر خود کارمندان
  •   کارت هدیه(۱)-بن خرید(۲)-بلیت سینما(۳)-کوهستان پارک(۴) و ارسال پیامکهای فرهنگی و جذاب بصورت روزانه یا هفتگی برای پرسنل
  •   اعلام جلسات مدیران از طریق پیامک با امکان قابلیت گزارشگیری  در مورد رسیدن یا نرسیدن پیامک به موبایل مد نظر

 

فروشگاه، مغازه ها و اصناف کوچک
  •   ارسال پیامک های تبلیغاتی به منطقه مورد نظر
  •   دریافت نام کالاهایی که شما در فروشگاه خود  موجود ندارید-لطفا نام کالایی که موجود نیست رابه شماره ؟؟؟؟۵۰۰۰ ارسال کنید
  •   اطلاع رسانی به مشتریان در خصوص تخفیفات ویژه وحراج