نمایندگی مستقل میثاق پیام شوید!

شرکت فنی مهندسی داده گستر سیمین نت (میثاق پیام) در راستای گسترش بازار محصولات سامانه مدیریت پیام کوتاه و سایر نرم افزارهای اس ام اس ، شرایطی را برای اعطای نمایندگی و همکاری فروش با دوستان و همکاران گرامی در سراسر کشور فراهم آورده است .
یکی از ویژگیهای مهم نمایندگی شرکت ، امکان استفاده از پورتال نمایندگان می باشد که تمامی نیازهای نماینده بصورت آنلاین در آن قابل انجام و پیگیری می باشد.
اعطای نمایندگی جهت فروش سامانه ارسال، دریافت و مدیریت پیام کوتاه (SMS Panel) به ۲ شیوه ذیل در میثاق پیام مهیا می باشد :

۱) نمایندگی تجاری با امکان Rebranding  سامانه:

معرفی :

  •   در شرایط نمایندگی Rebrand یک Domain اختصاصی با نام تجاری نماینده (به عنوان مثال yourbrandSMS.com) ثبت می گردد و در تمامی بخش های سامانه نهایی (صفحه ورودی سامانه ، بنر ، صفحات داخلی ، فوتر و …) تصاویر و نام شرکت شما نمایش داده شده و Copyright سامانه به نام تجاری شما تغییر پیدا می کند . بدیهی است در این نوع نمایندگی هیچ نامی از میثاق پیام در هیچ بخشی از سامانه شما مطرح نمی گردد.
  •  داشتن SMS Panel با کلیه امکانات با نام تجاری شما و امکان تعریف Package ، فروش مستقل ، مدیریت و نظارت بر مشتریان خودتان بدون هیچ نامی از میثاق پیام.
 در یک نگاه :
  •   شما می توانید با اسم شرکت خودتان SMS Panel بفروشید و با مشترکین خود در ارتباط باشید (بدون اینکه هیچگونه نام و اطلاعات تماسی از میثاق پیام در میان باشد.)
  •   شما می توانید بر اساس امکانات و ماژول های موجود در پنل اصلی نسبت به درست کردن پکیج ها و بسته های مختلف (مثلا با تعیین شامل بودن یا نبودن آن بسته به ماژول X) با سلیقه و استراتژی خود اقدام نمایید. به عنوان مثال بسته های برنزی ، نقره ایی ، طلایی و …  بوجود آورید که هر کدام از آنها شامل یکسری از ماژولها و امکانات بوده و هر یک قیمت متفاوتی داشته باشند و یا برای تک تک ماژول ها قیمت جداگانه ایی تعیین کنید (در شرکت ما ۴ بسته اکو ، پایه ، تجاری و سازمانی با قیمت های ۵۰ ، ۱۰۰ ، ۳۰۰ و ۶۰۰ هزار تومان وجود دارد که تمامی آنها همچون مثال فوق بر اساس امکانات تقسیم بندی شده است و جدولی هم برای خرید و اضافه کردن تک ماژول طراحی شده است)
  •   با توجه به اینکه شما خطوط اختصاصی  ۵۰۰۰ و۳۰۰۰ را از ما با کمترین قیمت و بصورت همیشگی خواهید خرید ، خودتان می توانید برای این خطوط ( ۸،۹،۱۰،۱۲ و ۱۴ رقمی) قیمت گذاری کرده و نسبت به تعیین سیاست مدت زمان واگذاری خط (یکساله ، دوساله ، مادام و …) اقدام نمایید.
  •   شما می توانید بر اساس جدول ویژه تعرفه ارسال ، اعتبار ریالی ( جهت ارسال SMS ) از ما خرید کرده و خودتان نسبت به تولید جدول مشابه با ردیف ها و تعرفه های متفاوت برای مشترکین خود اقدام نمایید.
  •   شما می توانید در هر لحظه از شبانه روز ، از طریق پورتال نمایندگان و به صورت آنلاین و در کمترین زمان ممکن برای مشترکین خود پنل بسازید ، اعتبار شارژ کنید ، امکانات سامانه آنها را تغییر دهید ، ارسال و دریافت های آنها را ببینید و … و یا در صورتی که خودتان به تعداد پنل بیشتر و یا شارژ اعتبار و … نیاز داشتید به صورت آنلاین از ما خرید کرده و همان لحظه به سرویس مورد نظر دسترسی پیدا کنید.
  •   تمامی پرداخت های مشترکین شما ( بابت شارژ اعتبار و … ) به حساب های خود شما که در سامانه تعریف خواهید کرد واریز می شوند و میثاق پیام هیچگونه دخل و تصرفی در این زمینه نخواهد داشت.
  •   شما هیچ هزینه ایی جهت سرمایه گذاری ، برنامه نویسی ، توسعه محصول ،اجاره و نگهداری سرور و … و نخواهید پرداخت و مسئولیت تمامی این موارد بر عهده میثاق پیام می باشد. شما صرفا می بایست در شهر خود نسبت به تبلیغ محصول خودتان اقدام نمایید و با مشترکین خود در ارتباط باشید.
  •   شما از حمایت میثاق پیام در رابطه با ایده های فروش ، نحوه قیمت گذاری ، کمک به تحلیل بازار منطقه ایی شما ، بررسی شرایط تجاری شما بر اساس مدل SWOT ( نقاط قوت و ضعف ، تهدید ها و فرصت ها) ، ارائه مشاوره و راه کارهای تجاری/فنی در Case های خاص ، نمونه قرارداد مشترکین و فرم های مربوطه ، راهنمای جامع سامانه،اطلاعات لازم جهت تولید بروشور اختصاصی خودتان و … بهره مند هستید.
  •   تمامی به روز رسانی ها و ارتقاء های فنی سامانه توسط شرکت ، برای شما و مشترکین شما بصورت رایگان در دسترس خواهد بود.
    •   در یک جمله این طرح تجارت بی دردسری است که تمامی ابعاد آن با سلیقه و مدیریت شما برنامه ریزی و اجرا خواهد شد.
  • اکیدا توصیه می گردد جهت آشنایی با امکانات و قدرت سامانه نهایی (که به مشترکین خود تحویل خواهید داد) از نسخه Demo بازدید فرمایید: 

                  نام کاربری : misaghpayam

                  رمز عبور : misaghpayam

کلیات امکانات از دید فنی : 

  •   ساخت و مدیریت قالب های دسترسی و Templateهای سامانه ها بر مبنای دسترسی به ماژول ها ( ایجاد بسته های متنوع قابل فروش )
  •   ایجاد اکانت SMS Panel برای مشتری نهایی بصورت Wizard ( گام به گام ) طی ۵ مرحله :

۱- اطلاعات کاربری |  ۲- دسترسی ها |  ۳-شماره اختصاصی یا شماره عمومی |  ۴-اعتبار و تعرفه  |  ۵-تنظیمات کلی

  •   مشاهده لیست Panel های ایجاد شده به همراه تنظیمات و ویراش کامل آنها (شماره خط  ۳۰۰۰ و۵۰۰۰ ، پیشوند نام ها ، تغییر تعرفه ها ، افزایش/کاهش اعتبار ، تغییر سطوح دسترسی ، فعال/غیر فعال کردن مشتری ، تغییر مشخصات کاربری مشتری ،  مدیریت کاربران مشتری ، مدیریت اپراتورهای سازمانی مشنرک ،تغییر نام کاربری و رمز عبور و …)
  •   تعریف پکیج و تعرفه گذاری هزینه های ارسال بر اساس تمامی اپراتورهای فعال در کشور(همراه اول،ایرانسل،تالیا) ، مشترکین Panel ها و…
  •   تعریف شماره حساب ها ،Merchant ID پرداخت آنلاین و مدیریت کامل پرداخت های مشترکین Panel ها و شارژ اعتبار آنها بصورت دستی و اتوماتیک
  •   نظارت کامل بر عملکرد Panel های ساخته شده (لیست شماره های موجود در دفتر تلفن آنها ، مشاهده کامل تمامی ارسال ودریافت های آنها و …)
  •   اطلاع رسانی به مشترکین Panel ها از طریق موارد ذیل : ( که در پنل های مشترکین نمایش داده می شود )

اطلاعیه ها ( ۳ نوع و ۴ مشخصه ) ، تصاویر و تبلیغات مندرج در زیر Menu Bar ، جملات متحرک

  •   امکان مدیریت قالب سامانه (مدیریت لینک های صفحه ورود ، طراحی و جانمایی کنترل ها ، مقادیر و پارامترهای استفاده شده در صفحه ورود)
  •   امکان شارژ اعتبار پنل اصلی سامانه ساز و خرید License جدید
  •   بهره مندی از تخفیفات ویژه جهت خرید خط اختصاصی SMS و تعرفه های شارژ اعتبار ارسال
  •   و ده ها قابلیت دیگر
امکانات و ماژول های پنل های تولید شده توسط شما (Rebrand Agent) :
تمامی SMS Panel های ساخته شده توسط پنل اصلی نماینده ، ضمن بهره مندی از تمامی آپدیت های رایگان شرکت ، بسته به نحوه تعیین قالب های دسترسی توسط مدیر می توانند شامل این موارد باشند.

۲) نمایندگی درصدی/ اعتباری:

معرفی :
افراد حقوقی که قصد اخذ و پذیرش نمایندگی فروش شرکت را دارند باید دارای شرایط ذیل باشند :
۱- دارای شرکت رسمی به شماره ثبت مشخص از اداره ثبت شرکتها باشند.
۲- نوع فعالیت آنها باید در زمینه های ICT باشد.
۳- دارای رزومه کامل و سوابق مثبت در زمینه ارائه خدمات و عرضه محصولات اینترنتی و نرم افزاری باشند.
۴- یک فقره چک به مبلغ ۱۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال به عنوان تعهد و ضمانت اجرای دقیق مفاد قرارداد ، در طول دوران نمایندگی در اختیار شرکت قراردهند.
۵- کلیه محصولات را به قیمت مصوب شرکت عرضه نمایند.
۶- نسبت به حذف Copyright شرکت اقدام ننمایند.
۷- از ملزومات ارائه شده شرکت جهت معرفی محصول به نحو احسن استفاده نموده و همچنین پیرو سیاست ها و استراتژی فروش شرکت جهت فروش محصول حداکثر توان خود را بکار گیرند.
  تذکر ۱: افراد حقیقی و یا فروشگاه های نرم افزاری و سخت افزاری ، کافی نت ها و گیم نت ها و … نمی توانند در قالب نمایندگی فعالیت داشته باشند. لذا این دسته از دوستان می توانند از قرارداد فروش محصولات (همکاری در فروش) استفاده نمایند.
متقاضیان محترم جهت دریافت اطلاعات بیشتر همچون جدول تخفیفات فروش نمایندگان ، شرایط پرداخت ، طرح های تشویقی و حمایتی شرکت و … درخواست خود را به ایمیل reseller [@] misaghpayam.com ارسال نمایند.