پرسش و پاسخ

 سوالات مربوط به SMS Panel (سامانه مدیریت پیام کوتاه)
  

پرداخت هزینه ها یکبار برای همیشه است یا باید بصورت دوره ایی (مثلا سالانه) پرداخت می شود؟

 هزینه خرید سامانه و خط اختصاصی یکبار برای همیشه پرداخت می شود و سالانه ۱۰ درصد از مبلغ کل قرارداد شما جهت پشتیبانی سالانه دریافت می گردد. هزینه شارژ اعتبار ارسال SMS بر اساس مصرف شما هر وقت به پایان رسید می توانید دوباره آنرا شارژ نمایید. عملا می توان گفت شما پس از خرید سامانه و خط اختصاصی به جز هزینه ارسال پیامک ها و ۱۰ درصد سالانه هزینه پشتیبانی، هزینه دیگری ندارید.

آیا جهت مصرف کردن شارژ اعتبار ارسال SMS خریداری شده محدودیت زمانی وجود دارد ؟

 خیر ، هیچ گونه محدودیت زمانی در مصرف کردن شارژ خریداری شده وجود ندارد و اعتبار شما هیچگاه سوخت نخواهد شد.

آیا دریافت پیام کوتاه هم هزینه دارد؟

 خیر ، در حال حاضر دریافت SMS رایگان است.

آیا سامانه قابلیت نمایش Delivery پیامک ها را دارد؟

 بلی . شما در هر لحظه می توانید از وضعیت دقیق پیامک ارسالی خود ( در صف ارسال ، رسیده به مخابرات ، رسیده به گوشی ، نرسیده به گوشی و … ) مطلع شوید.

آیا با این سامانه می توان به شماره های ایرانسل نیز SMS فرستاد؟

 بلی . شما میتوانید از طریق سامانه به تمامی اپراتورهای فعال کشور (همراه اول ، ایرانسل و تالیا ) ارسال SMS داشته باشید . همچنین شما می توانید از طریق ارسال SMS بین المللی به ۸۱۹ اپراتور در ۲۲۰ کشور پیامک ارسال کنید.

آیا هزینه ارسال SMS به ۰۹۱۲ با ۰۹۳۵ و … تفاوت دارد ؟

 خیر، در حال حاضر تعرفه های ارسال موجود برای تمامی اپراتورها ( ایرانسل (۰۹۳۵٫۰۹۳۶٫۰۹۳۷٫۰۹۳۸٫۰۹۳۹ و …) ، همراه اول (۰۹۱۲٫۰۹۱۳٫۰۹۱۴٫۰۹۱۵ … ۰۹۱۹ و … ) و تالیا (۰۹۳۲)) یکسان است . صرفا در ارسال SMS بین المللی هزینه ارسال یک پیامک معادل ۱۰ برابر تعرفه پایه ارسال است.

آیا بوسیله سامانه می توان به شماره های خارج از کشور پیام کوتاه فرستاد؟

 بله . در صورتی که سامانه شما مجهز به ماژول ارسال SMS بین المللی باشد ،میتوان به شماره های ۸۱۹ اپراتور در ۲۲۰ کشور پیام کوتاه فرستاد. صرفا دقت بفرمایید که هزینه ارسال به شماره های خارج از کشور ده برابر هزینه معمولی ارسال می باشد.

آّیا برای استفاده از این سامانه به نرم افزار خاصی که روی کامپیوتر نصب شود و یا سخت افزار جانبی خاصی نیاز داریم؟

 خیر . شما صرفا یک دسترسی به اینترنت نیاز دارید و از هر کجا که به اینترنت متصل شوید ( حتی به صورت Dial up و با سرعت معمولی ) با وارد شدن به آدرس اینترنتی سامانه خود می توانید از امکانات آن استفاده کنید.

سرعت ارسال SMS در SMS Panel شما چه تعداد است ؟

 متوسط سرعت ارسال ۲۰۰۰ پیامک در دقیقه است. البته ناگفته نماند که سرعت ارسال SMS تابعی از ترافیک آن لحظه اپراتور مخابراتی است. در موارد با ترافیک سرعت ارسال ۵۰۰ پیامک در دقیقه نیز مشاهده شده است و یا در نقطه مقابل آن اغلب در روزهای جمعه سرعت تا ۵۰۰۰ ارسال در دقیقه نیز بالا می رود.

SMS های من با چه شماره ای ارسال می شوند؟

 در این سامانه به هر مشترک یک شماره خط اختصاصی ۸ ، ۱۰ ، ۱۲ و یا ۱۴ رقمی از رنج ۳۰۰۰ و ۵۰۰۰( همانند ۵۰۰۰۲۰۵۰ ) اختصاص داده می شود که امکان ارسال و دریافت با همه اپراتورهای فعال کشور ( همراه اول ، ایرانسل و تالیا ) را دارد.

آیا امکان نمایش اسم شرکت فرستنده پیامک بجای شماره فرستنده هست؟

 خیر، متاسفانه این امکان به دستور قوه قضاییه (به دلیل سوء استفاده های انجام شده) جهت استفاده عموم مسدود شده است.

آیا می توان از طریق وب و سرویس های http نیز پیامک فرستاد؟

 بلی ، شما می بایست برای این منظور از web service استفاده کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با واحد فروش شرکت تماس حاصل فرمایید.

لطفا هزینه استفاده از وب سرویس جهت استفاده تحت وب (PHP Programming) را ارسال بفرمایید. به همراه امکانات وب سرویس.

 تعرفه فروش وب سرویس میثاق پیام: ۱۰۰۰۰۰۰ ریال (شامل ۵۰۰۰۰۰ ریال اشتراک دائمی وب سرویس | ۴۰۰۰۰۰ ریال اشتراک دائمی شماره خط اختصاصی | ۱۰۰۰۰۰ ریال شارژ اولیه ارسال )

سلام من قبلاً از پنل اس ام اس شرکت دیگری استفاده می کردم . در این پنل اگه میخواستم دریافت داشته باشم حتماً باید لینک که مربوط به دریافت بود رو در پنل مشتریانی که به ما می دادند وارد کنیم . میخواستم بدونم که من اگه وب سرویس MihanSMSCenter رو داشته باشم با برنامه شما سازگاری داره؟ و اینکه پنل شما هم مثل پنل همان شرکت باشد، باید لینک خاصی رو در جایی تعریف کرد تا دریافت داشته باشیم، چون من پنل دموی شما رو دیدم دریافت کار نمی کنه. اگه میشه در این مورد بیشتر توضیح بدید ممنون میشم.

 بلی ، سامانه ما از وب سرویس مذکور هم پشتیبانی می کند و امکان تعریف لینک دریافت هم وابسته به سطح کاربری قابل تعریف است. البته تعداد کاربر درخواستی هم یک پارامتر تعیین کننده است.

آیا خدمات وب سرویس شما برای استفاده در نرم افزارهای دیگر آماده شده است؟

 تعرفه فروش وب سرویس میثاق پیام : ۱۰۰۰۰۰۰ ریال (شامل ۵۰۰۰۰۰ ریال اشتراک دائمی وب سرویس | ۴۰۰۰۰۰ ریال اشتراک دائمی شماره خط اختصاصی | ۱۰۰۰۰۰ ریال شارژ اولیه ارسال )

من در پنل دموی smspanel شما می خواهم یک نظر سنجی و مسابقه ایجاد کنم ولی با نحوه ایجاد آن آشنایی ندارم

 سلام دفترچه آموزشی را دانلود بفرمایید. توضیحات جامع در آن ذکر شده است.

چطوری میتونم یک سرویس ارسال پیامک را توی وب سایت فعال سازی کنم میخوام بدون اینکه وارد سامانه ارسال پیامک بشم مستقیم از طریق هر وب سرویسی این کار را انجام بدم امکان چنین کاری وجود داره؟؟؟ یا اینکه حتما باید توی یه سامانه عضو بشی و بعد ازشون اینو بخوای؟!!! اگه راهنماییم کنید ممنون میشم

 شما میتوانید با استفاده از SOAP Webservice شرکت میثاق پیام ، این عملیات را انجام دهید . برای این کار ، شما می بایست یک کاربر وب سرویس از شرکت خریداری فرموده و با استفاده از اطلاعات اتصال به وب سرویس که در اختیار شما قرار داده خواهد شد ، اقدام به برقراری ارتباط با سرور میثاق پیام و ارسال و دریافت پیام کوتاه بفرمایید . این کار از طریق توابعی که در اختیار شما قرار داده می شود صورت می پذیرد . شما میتوانید این توابع را در هرجایی از Application خود فراخوانی کرده و اقدام به ارسال یا دریافت پیام کوتاه بفرمایید . برای راهنمایی بیشتر شما در ضمینه بکارگیری Misagh SOAP WebService ، یک فایل راهنمای توابع و یک کد نمونه جهت کار با وب سرویس در اختیار شما قرارداده خواهد شد.

سلام لطفا راهنمایی بفرمایید ارسال پیامک از طریق http زبان php باید چه کدی استفاده کنم سپاس

 شما میتوانید با استفاده از SOAP Webservice میثاق پیام، این عملیات را انجام دهید . برای این کار ، شما می بایست یک کاربر وب سرویس از شرکت خریداری فرموده و با استفاده از اطلاعات اتصال به وب سرویس که در اختیار شما قرار داده خواهد شد ، اقدام به برقراری ارتباط با سرور میثاق پیام و ارسال و دریافت پیام کوتاه بفرمایید . این کار از طریق توابعی که در اختیار شما قرار داده می شود صورت می پذیرد . شما میتوانید این توابع را در هرجایی از Application خود فراخوانی کرده و اقدام به ارسال یا دریافت پیام کوتاه بفرمایید . برای راهنمایی بیشتر شما در ضمینه بکارگیری Misagh SOAP WebService ، یک فایل راهنمای توابع و یک کد نمونه جهت کار با وب سرویس در اختیار شما قرارداده خواهد شد.

آیا امکان دریافت و دایورت بروی موبایل هم وجود دارد؟

 بلی در نسخ پایه ، تجاری و سازمانی امکان دریافت SMS وجود دارد. همچنین شما می توانید در تنظیمات دریافت مشخص نمایید که پیامک دریافت شده به ایمیل و شماره موبایل شما ارسال شود.

سلام.آیا برای خرید سیستم پایه باید یه شماره ۱۴ یا ۱۲ یا ۱۰ رقمی جدا خرید یعنی ۱۰۰۰۰۰ +۴۰۰۰۰ یا ۱۲۰۰۰۰ یا ۱۷۰۰۰۰؟

 سلام.بلی البته امکان استفاده از شماره عمومی در بسته eco را نیز دارید . جهت اطلاعان بیشتر درخواست خود را به sale@misaghpayam.ir ارسال بفرمایید.

من از نظر خرید این محصول مشکلی ندارم اما ۱ سوال دارم . میخوام به تمامی موبایل هایی که در شهرمان یا شهر مجاور است پیام تبلیغاتی بدم شماره موبایل از کجا بگیرم؟

 سلام شما می توانید از طریق ماژول های ارسال به “مناطق و مشاغل” و “ارسال انبوه کشوری” این کار را انجام دهید.

آیا امکان شارژ آنلاین پنل ها در کنترل پنل صورت گرفته است یا خیر؟

 بلی شما با استفاده از کارت های بانکی عضو شبکه شتاب و با در اختیار داشتن رمز دوم کارت ، در هر لحظه از شبانه روز سامانه خود را شارژ بفرمایید.

می خواستم بدونم چطور می تونم از سایت خودم وقتی یه کاربر تو سایت عضو می شه همون لحظه یه اس ام اس براش بفرستم سایت من با CLASSIC ASP و ACCESS درست شده یعنی در واقع یه گیت وی اختصصاصی می خوام که توسط کدهای برنامه بتونه عمل کنه یه چیزی شبیه فرستادن ایمیل خودکار بعد از ثبت نام کاربر

 شما میتوانید با استفاده از SOAP Webservice میثاق پیام، این عملیات را انجام دهید . برای این کار ، شما می بایست یک کاربر وب سرویس از شرکت خریداری فرموده و با استفاده از اطلاعات اتصال به وب سرویس که در اختیار شما قرار داده خواهد شد ، اقدام به برقراری ارتباط با سرور سان وی و ارسال و دریافت پیام کوتاه بفرمایید . این کار از طریق توابعی که در اختیار شما قرار داده می شود صورت می پذیرد . شما میتوانید این توابع را در هرجایی از Application خود فراخوانی کرده و اقدام به ارسال یا دریافت پیام کوتاه بفرمایید. برای راهنمایی بیشتر شما در ضمینه بکارگیری Misagh SOAP WebService ، یک فایل راهنمای توابع و یک کد نمونه جهت کار با وب سرویس در اختیار شما قرارداده خواهد شد.

آیا امکان خرید نسحه اکو و افزودن ماژول، و خرید شماره اختصاصی وجود دارد؟

 سلام خیر متاسفانه . شما می توانید نسخه پایه را تهیه بفرمایید.

رمز ورود و نام کاربری برای ورود به سامانه ارسال پیامک را فراموش کرده ایم.چه کنیم؟

 سلام. اگر کاربر شما حقیقی است می بایست از ایمیلی که در قرارداد اعلام نموده اید ، درخواست بازیابی رمز عبور ارسال بفرمایید. اگر هم کاربر شما حقوقی است میبایست نامه ایی ممهور به مهر رسمی مجموعه با موضوع درخواست تغییر رمز برای شرکت فکس بفرمایید.

سلام من میخوام به مشاغل پیام بدم آیا امکانش هست؟

 بلی ، بانک هایی در این خصوص در سیستم وجود دارد

چطور باید اس ام اس فقط به شماره های شهر خودم بدم ؟

 سلام از طریق منوی ارسال انبوه کشوری ، با انتخاب استان و شهر محل سکونت امکان ارسال به شماره های شهر خودتان را دارید.